niedziela, 7 lipca 2013

Nieczytelny początek?


Witajcie kochani!
Nie mam pojęcia czy to co staram się wyskrobać ktokolwiek przeczyta, nie mam żadnych oczekiwań względem tego bloga. Moje życie nie różni się pewnie niczym od waszych, chociaż czasem uważam, że moje życie to typowy film. Ostatnio zdarzają mi się rzeczy, które jak dotąd uważałam jako fikcję w filmach. Chciałabym opowiedzieć wam coś o sobie ale tak ciężko siebie streścić w kilku zdaniach, powiem tak...
Jestem zwykłą dziewczyną, która pewnie jak każda kobieta interesuje się ciuchami, butami i kosmetykami...Moje koleżanki zawsze uważają, że jestem łapaczką promocji...potrafię kupić bardzo dużo za małą cenę w dobrych sieciówkach... Jeżeli znajdę coś godnego pokazania nie ma problemu chętnie pokaże wam, dobrze zakupiony nabytek. Uwielbiam też sprawdzać kosmetyki, czy cena równa się jakości itd. Będzie tu taki totalny babiniec, widocznie skoro piszę mam potrzebę wygadania się chociażby na forum. Wolę zostać anonimowa, jestem Ola i tyle :)
Pozdrawiam jeżeli tu trafiłaś i przeczytałaś.
Też chcesz sie czymś podzielić? Pisz śmiało.
My kobiety trzymajmy się razem, faceci cholernie komplikują życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz :)