niedziela, 24 listopada 2013

Maska do włosów

Witajcie kochane!

Dziękuję wam za miłe komentarze dotyczące wyglądu moich włosów. Staram się ze wszystkich sił aby wyglądały na zdrowe. Mam trochę na sumieniu to, że niszczę je prostownicą i suszarką ale ja osobiście nie wyobrażam sobie życia bez tych urządzeń. Za to moje włosy odpłacają mi się swoją niesfornością ale trzeba jakoś sobie z tym radzić. Dzisiaj chciałabym przedstawić wam fajny i tani produkt do włosów z Ziaja. Jest to maska intensywna odbudowa, która ma regenerować suche i zniszczone włosy. Bardzo polubiłam tą maskę, naprawdę poprawia kondycje moich włosów. Oczywiście znalazłam tą maskę na jednym z blogów już rok temu i używam ją od tamtego momentu. Opłacało się wypróbować. Koszt takiej maski to 6,27 w drogerii Ziaja. Jedyny minus to taki, że nie mogłam jej dostać nigdzie indziej, kiedy drogerii Ziaja w moim mieście jeszcze nie było. Jak tam mija wam weekend? Mój dobrze, dzisiaj pracuje ale sobota była bardzo rodzinna.
Buziaki :)

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no patrz nawet nie wiedzialam ze ziaja ma takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez katuje moje włosy prostownica i suszarka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, nawet nie wiedzialam że ziaja ma w asortymencie maski do włosów, muszę koniecznie wyprobować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałąm tego produktu, ale kiedyś wypróbuję :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie stosowałam,nawet nie widzialam tego po sklepach,trzeba będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 58 yr old Research Assistant II Kori Hucks, hailing from Noelville enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Kayaking. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a 3500. zobacz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz :)