niedziela, 23 marca 2014

Leniuchowanie!

Cześć kochani! Dzisiaj tak trochę leniuchowo bez żadnych recenzji, które miały być ale jakoś stwierdziłam, że to co nagrałam nie nadawało się ponieważ zmieniłam trochę zdanie o danym kosmetyku, także zacznę od nowa jak będę miała wolny czas :) Jak pewnie sami zauważyliście w ostatni piątek czyli kalendarzowy Dzień Wiosny był przepiękny! Także Ja i mój chłopak wybraliśmy się na mały spacer, który hehe był bardzo wietrzny ale daliśmy radę. Ale piątek się skończył wraz z moim wolnym więc trzeba już wracać do pracy hehe, w następnej notce dodam recenzje na temat Revlona ColorStay bo zauważyłam, że dużo ilość osób była nim poruszona i zainteresowana :) Buziaki, trzymajcie się :)

41 komentarzy:

  1. Też marzyłam o spacerku z chłopakiem, ale musiałam chodzić za praktykami w piątek (to chociaż skorzystałam z pogody xD) a z chłopakiem widziałam się dopiero wieczorem i zdążyło się zrobić już ciemno i chłodno :( Ale wiosna już jest, czekamy na kolejne piękne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc może coś dodałabyś od siebie do tych zasad? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trudno zdefiniować, one ciągle się zmieniają :)

      Usuń
    2. Zasada to coś, co się nie zmienia przecież :P

      Usuń
  3. ;) każdemu trochę leniuchowania się przyda;) co jakiś czas
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są takie dni :) urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądacie <3
    Wpadnij na nowy post;):*,a co do ciuchów to ich nigdy za wiele:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba korzystać z pięknych wiosennych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystajcie ze słońca, póki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuć wiosnę na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądacie !!! WIOSNA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, pierwszy dzień wiosny bardzo nas rozpieścił! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy chyba wtedy spacerowali :) Szkoda, że pogoda się popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ślicznie wyglądasz :)
    Ps. pasujecie do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki ladne wiosenne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez lubie sobie połazic w takie słoneczne dni ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękne włoski, zawsze chcialm byc brunetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a jakie piękne zdjęcia ze spaceru !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak to był piękny dzień :) fajne fotki. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji,bo ciągle zastanawiam się nad tym podkładem. Chętnie bym zaobserwowała,ale mam z tym ostatnio problemy :(

    pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też się wybrałam z moim chłopakiem na spacer w 1 dzien wiosny! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała:))
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :))
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję ślicznotko, masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladacie razem przeuroczo, az ci zazdroszcze haha

    przy okazji zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga o tematyce diy :) wiele pomyslow jak wykonac proste i efektowne przedmioty! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na taki powrót słoneczka, bo u mnie ostatnio pochmurno :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też tak słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne zdjęcia :)
    p.s. czekam na tą recenzje :P

    OdpowiedzUsuń

  27. after I saw and read your article so much knowledge as I can for that I say many thanks for the information you have shared at least other people do not know

    success

    Obat kanker payudara yang sudah pecah dan parah

    OdpowiedzUsuń
  28. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  29. I was amazed by the contents of this article, be further discussion okay!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz :)